Dana 19. veljače 2021. godine održano je predavanje pod nazivom „REGIONALIZAM KAO KULTURNI BREND“ u suradnji TZ Grada Valpova i udrugom Oksimoron iz Osijeka, a u sklopu INTERREG+ EU projekta: Promotion of Contemporary Art Across the Border pod vodstvom Tatjane Ileš. Prvi dio predavanja je održala Marta Borić Cvenić s Akademije za umjetnost i kulturu u Osijeku na temu „Regionalizma kao kulturnoga brenda“ s naglaskom na ulogu i važnost kulturnoga turizma koji su pojašnjeni kroz određene primjere iz prakse, kako na razini Europske unije, tako i na razini Republike Hrvatske.

Drugi dio radionice/predavanja održao je voditelj TZ Grada Valpova, Eduard Lacković na temu  „Brendiranje TZ Grada Valpova kao poželjne turističke destinacije“ u kojem se osvrnuo na kulturno-turističke potencijale koje grad Valpovo nudi i koji su temelj za stvaranje jedinstvenoga brenda grada Valpova.

Marta Borić Cvenić

Udruga Oksimoron Osijek

Skip to content